11.26.2006

The Village (M. Night Shyamalan, 2004)

Saya sudah pulang dari Tasikmalaya, tepatnya Desa Karangmulya. Susah ternyata hidup di desa, dan membuat penelitian pun sama sulitnya.

Terimakasih saya selama ekskursi untuk :

Aspirin. Hand sanitizer. Soffel mosquito repellent. Crispy seaweed snacks. Kenny's slim mint. iPod. Star ANTV. My teammate, Anna Banana, Arin, Ajeng, Nessya, Kenny, Amal, Danial, Bagus, Diza, Jo. Our homestay family, Mrs. Yayah and her two son. Meatball, milk coffee, and fanta hawker stand.

Terimakasih saya, dalam takaran kecil, untuk :

Our tutor, "thanks" for the seriousness instead of fun and thanks for the "onion peeling" lesson. Mr. Ateng, "thanks" for the blah blah bullshit talk on our midnight madness which actually we didn't expect to hear but it made us awake, seriously.

Empat hari yang awalnya saya kira akan panjang ternyata terlalui dengan singkat.

Fin.

PS : Terimakasih untuk Diza yang sudah "menguji" emosi saya kemarin. Maaf saya kemarin sempat sebel dan benci sama Diza.

1 Comments:

Anonymous Anonimo said...

は、疑わしOakleys サングラスである理由が生じた異なる他の人から。これは確かにすることができますを作られた質問頻繁に。このユニークな機能これらになりますオークリー サングラスは特定の 1 つストレス フリーメガネ。彼らは人フィット完璧を与えると完了注意保護を適切なスタイリッシュな外観。

5:27 AM  

Posta un commento

<< Home